In Nederland hebben wij twee food concepten – Smullers en YO!. In totaal zijn er 29 verkoopvestigingen op stations. Samen zorgen wij ervoor dat reizigers altijd kunnen genieten van een heerlijke snack onderweg.
Smullers is dé snackbar op het station, altijd met een no-nonsense houding en een snelle en vriendelijke service. Je kunt bij Smullers terecht voor heerlijke frites, vertrouwde snacks, milkshakes gemaakt van verse Hollandse melk en frisdranken. We vinden het belangrijk dat reizigers volop kunnen genieten van een eigen smulmoment onderweg. Alle producten van Smullers zijn daarom van goede kwaliteit en de frites en snacks worden verantwoord gefrituurd. Smullers heeft 27 filialen verspreid over heel het land.
Volg ons op
YO! is een eigentijds Asian food concept waar een variëteit aan gerechten verkrijgbaar is uit verschillende Aziatische keukens. YO! staat voor verse, kwalitatief hoogwaardige, snelle en betaalbare Asian take-away. Naast sushi en hot street food, zijn ook verschillende bijgerechten, desserts en snacks verkrijgbaar. Het gehele concept en menu zijn ontworpen om de beste service te verlenen voor take-away zodat reizigers makkelijk van hun bestelling kunnen genieten onderweg.
Volg ons op
Werken op het station is veelzijdig, druk en vooral ook heel leuk. Samen met je team ben je constant in contact met de reizigers. Je voelt je goed in de dynamische omgeving en houdt van de drukte. Je begrijpt de behoeften van reizigers, kunt goed inspelen op de haast die zij ervaren en ziet daarom het grote belang van servicegerichtheid in. Wil jij onderdeel worden van deze bijzondere werkomgeving? Ga dan bij ons aan de slag op het station.
Enthousiast geworden en heb jij jouw cv met foto en motivatie achter gelaten via de sollicitatieknop? Dan ontvang je een ontvangstbevestiging van recruitment. Zij zullen jouw sollicitatie in behandeling nemen. Omdat wij begrijpen dat jij snel reactie wilt krijgen, is ons doel om binnen vijf werkdagen contact op te nemen.
Dit is middels een kort telefonisch interview en/of we plannen een video interview in. Als de eerste indruk goed is, plannen wij een kennismaking met de manager(s). Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij twee referenten op en doen wij de aanvraag van een VOG (Verklaring Omtrent het Gedrag). Ga je op Schiphol werken dan wordt er ook nog een VGB (Verklaring van Geen Bezwaar) aangevraagd.
Is alles positief verlopen en ben jij ook enthousiast? Dan mogen wij jou verwelkomen als nieuwe collega.
Of je nu wilt bijverdienen naast je studie of juist een fulltime baan zoekt, bij ons is het mogelijk. Je kunt op verschillende niveaus instromen en afhankelijk van je ambities, jezelf verder ontwikkelen binnen onze teams. Wil je kilometers maken in de horeca? De beste service verlenen aan reizigers? Of heb je al ervaring en wil je jezelf verder ontwikkelen tot een leidinggevende? We hebben een passende functie voor iedereen. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Stuur een WhatsApp berichtje om met onze recruiters in contact te komen.
District Manager Smullers en YO!
(Klik voor meer informatie)
Hoe ziet een typische dag er voor jou uit als District Manager?
Elke dag begin ik met het analyseren van de cijfers van de voorgaande dag. Wat ging goed en wat kan beter? Ik beantwoord de vragen van de winkelmanagers en heb contact met diverse afdelingen op ons hoofdkantoor in Lijnden. Elke week bezoek ik winkels, zowel op afspraak als onverwachts, om lopende zaken te bespreken en/of te checken of alles gedaan wordt volgens de geldende procedures.
Wat vind je het leukste aan je werk?
Bezig zijn met de mensen achter de successen die behaald worden in onze winkels. Een helpende hand bieden waar nodig en het ontzorgen van de winkelmanagers.
Waarom heb je ervoor gekozen om voor Smullers te gaan werken?
Na jaren op de werkvloer van diverse restaurants te hebben gewerkt en mijn eigen restaurant te hebben verkocht, was ik toe aan iets nieuws.
Ik wilde mijn kennis en kunde overdragen aan een formule die snelheid en gastgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan en deze verbeteren, laten groeien en een duidelijke uniformiteit geven. Dat is nog steeds mijn ambitie, ook na 18 jaar bij Smullers.
Bij wie past de functie van Districtmanager?
Bij gedreven en ambitieuze mensen met een voorkeur voor snelle horeca en die niet opzien tegen reizen en kantoor houden in de trein.
Hoe vind je het om bij Lagardère te werken?
Ik voelde een warm welkom toen ik hier binnenkwam in een team met mensen die allemaal dezelfde passie hebben voor travel retail. Ook sprak de informele werksfeer mij direct aan.
Commercieel Directeur Food & Travel Essentials
(Klik voor meer informatie)
Hoe ziet een typische dag er voor jou uit?
Ik stap ‘s-morgens al vroeg in de auto voor mijn rit van 1,5 uur naar ons kantoor. Met verse koffie en het nieuws op de achtergrond bereid ik me voor op de nieuwe dag. Wat staat er in gepland in mijn agenda? Wie ga ik spreken? Welke kansen gaan we ontdekken? Eenmaal op kantoor kan ik niet wachten om de omzetcijfers van de vorige dag te bekijken. Dit roept altijd de eerste acties van de dag op. Een compliment naar een team, een vraag voor één van de District managers of intern even binnenlopen bij Category management of Marketing. Op een goede dag werk ik dan mijn planning af maar in de Food en Travel retail lukt dat niet altijd. Soms moet er acuut ergens op gereageerd worden want het succes van food retail zit hem nu juist in de details. Zo is elke dag afwisselend, deels gepland maar vooral ook leuk gemaakt door het onverwachte. Wanneer ik op het eind van de dag weer naar huis rij hoop ik altijd dat het een dag is geweest waarin we samen weer een stapje vooruit hebben gezet voor onze gasten en met de collega’s in mijn team.
Wat vind je het leukste aan je werk?
Ik vind het ontzettend leuk om met enthousiaste mensen te werken die het leuk vinden om van reizigers blije gasten te maken. Om het vlammetje van hospitality aan te kunnen wakkeren bij onze medewerkers maakt me blij. De stappen die we daarvoor zetten op kantoor en met onze leveranciers moeten daar altijd op gericht zijn. Waarde toevoegen aan de reis van de klant! Hier hebben we elkaar bij nodig. Iedereen binnen het team heeft hierin zijn rol en moet uiteindelijk van waarde zijn voor de gast en dus voor het bedrijf.
Ervoor zorgen dat iedereen daarvan doordrongen is en met die mind-set energiek aan de slag gaat maakt ons tot een winnend team.
Waarom heb je gekozen voor deze functie?
Ik ben een echte ‘Foodie’ en heb een passie voor reizen, of dat nou met het vliegtuig is of met de trein. Deze twee passies komen perfect samen bij Lagardére. De hands-on, laagdrempelige familiare cultuur binnen het bedrijf past perfect bij mij. Dus toen ik in gesprek raakte met de CEO wist ik meteen dat ik me hier thuis zou voelen en voor Lagardére nou net die stap extra wil zetten waarmee we het verschil kunnen maken.
Bij wie past jouw functie?
In een rol als die van mij moet je zowel flexibel zijn als vasthoudend. Dat lijken twee tegenstrijdige eigenschappen terwijl dat voor mij toch niet zo is. De vasthoudendheid is nodig om je doel te bereiken. Samen zorgen voor een duurzaam winstgevend bedrijf. De flexibiliteit is nodig om te kunnen reageren en acteren op actualiteit. Het geeft juist energie om telkens te laveren en te leren van nieuwe ontwikkelingen bij mensen of in de markt. Het is belangrijk om over een groot en relevant netwerk te beschikken waarin zakelijke beslissingen genomen moeten kunnen worden. Op basis van integriteit en transparantie geloof ik erin dat je alleen dan, in een relatief kleine sector, onderscheidend kunt zijn.
Hoe vind je het om bij Lagardère te werken?
Het feit dat er bij Lagerdère niet in hokjes word gedacht en dat iedereen er toe doet spreekt me zeer aan. Van de kantine juffrouw tot de CEO, van de frietbakker tot de recruiter samen werken we aan een bedrijf waarin iedereen er van doordrongen is dat we samen de reis van de klant aan de kassa op Schiphol, een NS station of Eindhoven Airport een beetje mooier willen maken. De informele en energieke manier waarop hieraan gewerkt en in geïnvesteerd word maakt dat ik elke dag weer enthousiast aan de slag ga.
Amsterdam Centraal Station
Uiterste datum 21-04-2023
Rotterdam
Uiterste datum 21-04-2023
Station Rotterdam Centraal
Uiterste datum 20-04-2023
Station Den Haag Centraal
Uiterste datum 20-04-2023
Utrecht
Uiterste datum 14-04-2023
Amsterdam Centraal Station
Uiterste datum 14-04-2023
Amsterdam
Uiterste datum 13-04-2023
Amsterdam
Uiterste datum 13-04-2023
Den Haag
Uiterste datum 13-04-2023
Utrecht
Uiterste datum 10-04-2023
Rotterdam CS
Uiterste datum 09-04-2023
Rotterdam CS
Uiterste datum 09-04-2023
Station Amersfoort
Uiterste datum 06-04-2023
Amsterdam
Uiterste datum 06-04-2023
Amsterdam Zuid
Uiterste datum 06-04-2023
Breda
Uiterste datum 06-04-2023
Station Den Haag Hollands Spoor
Uiterste datum 06-04-2023
Eindhoven
Uiterste datum 06-04-2023
Rotterdam
Uiterste datum 06-04-2023
Tilburg
Uiterste datum 06-04-2023
Den Haag CS
Uiterste datum 02-04-2023
Breda
Uiterste datum 27-03-2023
Station Delft
Uiterste datum 27-03-2023
Eindhoven
Uiterste datum 27-03-2023
Heerlen
Uiterste datum 27-03-2023
Maastricht
Uiterste datum 27-03-2023
Maastricht
Uiterste datum 27-03-2023
Station Duivendrecht
Uiterste datum 27-03-2023
Station Delft
Uiterste datum 27-03-2023
Amsterdam
Uiterste datum 27-03-2023
Nijmegen
Uiterste datum 22-03-2023
Den Bosch
Uiterste datum 31-03-2023
Rotterdam
Uiterste datum 31-03-2023
Leiden
Uiterste datum 31-03-2023