Ons hoofdkantoor draagt bij aan onze sterke groei en het verlenen van excellente service aan onze klanten. Het is gelegen in de omgeving van Schiphol en als je er binnenstapt, merk je direct de informele familie sfeer. Wij bieden op ons hoofdkantoor uiteenlopende functies aan, van Inkoper tot Controller.
Tussen 12:00 en 13:30 kun je aanschuiven in de kantine voor een lekkere lunch. Er is keuze uit verschillende soorten brood en beleg en de mogelijkheid om een gezonde salade samen te stellen. Eetsmakelijk!
Enthousiast geworden en jouw cv met foto en motivatie achter gelaten via de sollicitatieknop? Dan ontvang je een ontvangstbevestiging van recruitment. Zij zullen jouw sollicitatie in behandeling nemen. Omdat wij begrijpen dat jij snel reactie wilt krijgen, is ons doel om binnen vijf werkdagen contact op te nemen.
Dit is middels een kort telefonisch interview en/of we plannen een video interview in. Als de eerste indruk goed is, plannen wij een kennismaking met de manager(s). Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij twee referenten op en doen wij de aanvraag van een VOG (Verklaring Omtrent het Gedrag). Ga je op Schiphol werken dan wordt er ook nog een VGB (Verklaring van Geen Bezwaar) aangevraagd.
Is alles positief verlopen en ben jij ook enthousiast? Dan mogen wij jou verwelkomen als nieuwe collega.
Buyer
(Klik voor meer informatie)
Hoe ziet een typische dag er voor jou uit als Inkoper?
Als Inkoper is geen dag hetzelfde. Van het analyseren van de verkopen, het maken van budgetten, het bezoeken van onze winkels op Schiphol, het inkopen en bezoeken van diverse merken in Europa, tot het voorbereiden van presentaties en het maken van managementrapportages. Door de snelle veranderingen kan een dag er van het een op het andere moment anders uitzien dan je initieel had gepland. Een werkdag of werkweek bij Lagardère is dynamisch, afwisselend en erg veelzijdig.
Wat vind je het leukste aan je werk?
De grote diversiteit aan werkzaamheden zorgt ervoor dat geen dag hetzelfde is. Als je van afwisseling houdt, dan krijg je deze zeker in de rol van Inkoper bij Lagardère. Als ik echt iets concreets moet benoemen vanuit mijn rol, dan is het leukste toch wel om te zien hoe je ideeën en collectie keuzes tijdens de inkoop uiteindelijk in de winkel komen te liggen en goede resultaten behalen.
Waarom heb je ervoor gekozen om bij Lagardère Travel Retail te gaan werken?
Bij Lagardère Travel Retail werk je in een zeer bijzondere omgeving. De dynamiek, diversiteit en snelheid die je hebt met travel retail is bijna niet te vergelijken met ‘gewoon’ retail. Het is een andere manier van denken en andere manier van schakelen, zowel in de winkels als bij de merken waarmee je samen werkt. De merken die wij in ons portfolio hebben, zijn daarnaast ook merken waar ik mijzelf erg mee kan identificeren, wat het inkopen voor mij alleen maar leuker maakt.
Bij wie past de functie van Inkoper?
De rol van Inkoper past goed bij iemand die creatief is, goed vooruit kan kijken en een commerciële blik heeft. Je moet analytisch sterk zijn en een goed gevoel voor mode en trends hebben. Daarnaast moet je niet terugdeinzen van drukte want je wisselt je drukke inkoopseizoenen af met Schiphol, dat 24/7, 365 dagen per jaar doordraait.
Hoe vind je het om bij Lagardère te werken?
Lagardère is een prettige, informele organisatie met korte lijnen. Je hebt veel vrijheid en verantwoordelijkheid en voor mij is dat een omgeving waar ik goed tot mijn recht kom.
Directeur Human Resoucers
(Klik voor meer informatie)
Hoe ziet een typische dag er voor jou uit als COO?
Geen dag is hetzelfde en dat maakt het werk juist zo leuk en afwisselend.
Als ik ‘s morgens uit mijn auto stap, heb ik een bepaald plan en als ik ‘s avonds naar huis rijd, blijkt de dag altijd anders te zijn verlopen. Dit heeft zeker ook te maken met de dynamiek die de wereld van Travel Retail met zich meebrengt. Ik probeer ook vaak zelf de afwisseling op te zoeken; uiteraard voer ik gesprekken en heb ik veel vergaderingen, maar ik wil ook graag wat concreets doen op een dag. Ik geef leiding aan verschillende teams: Human Resources, Salaris Administratie, Recruitment, Marketing en Sales. Sommigen vinden dit bijzonder maar ik zie juist de kracht van deze combinatie.
Wat vind je het leukste aan je werk?
Uiteraard de mensen die hier allemaal werken! Mensen zijn de human resource van de organisatie en geven kleur aan het werk. Je kiest het vak HR bewust, het moet in je DNA zitten.
Door samen te werken en van elkaar te leren, maak je elkaar en anderen elke dag beter.
Een dag is voor mij compleet als je iets hebt kunnen toevoegen. Dat kan uiteraard op verschillende manieren zijn, met een frisse blik naar een business case kijken of iemand verder helpen in zijn of haar ontwikkeling middels coaching.
Waarom heb je ervoor gekozen om bij Lagardère te gaan werken?
Bij Lagardère ben ik terecht gekomen via een headhunter bureau. Na een zeer prettig gesprek met de CEO en de CFO wist ik het zeker, deze organisatie past bij mij.
Bij wie past een functie bij Lagardère?
Voor iedereen in de organisatie geldt dat je het leuk moeten vinden om ‘de extra mile’ te lopen. Service hebben wij hoog in het vaandel staan; dat is niet alleen naar onze klanten in de winkel toe, maar ook op kantoor onder elkaar, ongeacht of je nu in de verkoop werkt of de afdeling Finance. We denken graag met elkaar mee, je haalt namelijk meer uit je functie door een ander te ontzorgen. Het kennen van elkaars krachten en zwaktes maakt het mogelijk om elkaar te versterken en zo als super team samen te werken. De mensen die goed bij ons passen zijn trots op hun werk en doen het met passie!
Hoe vind je het om bij Lagardère te werken?
Werken voor Lagardère geeft energie. De bedrijfscultuur, de openheid en informele sfeer spreken mij heel erg aan. Ik werk hier nu al 10 jaar met ontzettend veel plezier en voldoening.
We hebben een dynamische organisatie waar veel ruimte is voor eigen ideeën en ontwikkeling.
De organisatie groeit (in februari wordt Smullers toegevoegd aan ons portfolio) en zorgt voor iedereen dat er kansen zijn. De groei van onze organisatie binnen de Travel Retail (stations en luchthavens) gaat zich de komende jaren ook voortzetten en daarom zoeken we veel nieuwe collega’s die hun kennis en ervaring vol passie voor ons in willen zetten.
Format Marketeer
(Klik voor meer informatie)
Hoe ziet een typische dag er voor jou uit als Format Marketeer?
Elke dag is weer anders. Meestal begin ik met het doornemen van mijn mailbox en het bijwerken van mijn to do lijst. Mijn werkzaamheden zijn heel divers; van overleg met leveranciers over toekomstige acties tot briefing van het reclamebureau, maar ook het doornemen van de resultaten van de mysterie shoppers, het goedkeuren van facturen, plannen van een fotoshoot, overleg met collega’s, proeven van nieuwe producten en contact houden met de winkels.
Wat vind je het leukste aan je werk?
Het leukste is toch wel de afwisseling in werkzaamheden en het samenwerken in een mooi team. Samen werken aan sterke merken in een bijzondere omgeving, namelijk van NS stations.
Waarom heb je ervoor gekozen om als Format Marketeer te gaan werken?
Lagardère Travel Retail in Nederland is in 2019 gestart met de exploitatie van Food formules op stations van de NS. Het leek mij een mooie uitdaging om mee te mogen werken aan deze ‘nieuwe’ tak van het bedrijf. Wat mij ook aanspreekt, is dat er gewerkt wordt op bijzondere locaties, zoals Schiphol en stations.
Bij wie past de functie van Format Marketeer?
Marketing past bij creatieve, enthousiaste, flexibele mensen die het fijn vinden om te werken in een dynamische functie, waarbij taken steeds anders (kunnen) zijn. Personen die snel kunnen en willen schakelen en gelukkig worden van een drukke agenda.
Hoe vind je het om bij Lagardère te werken?
Lagardère is een erg fijn bedrijf om voor te werken. De teamspirit is top, geen kapsones maar een mindset van aanpakken en elkaar helpen.
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 30-12-2024
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 30-12-2024
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 30-12-2024
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 16-12-2024
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 30-12-2024
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 30-12-2024
Randstad
Uiterste datum 02-12-2024
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 02-12-2024
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 30-12-2024
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 27-12-2024
Lijnden (Amsterdam)
Uiterste datum 30-12-2024