Monobrand

In Nederland hebben wij diverse merken met monobrand winkels, waarvan vier in het luxe segment. Het bieden van premium service is uitermate belangrijk in deze categorie, daarom wordt hier veel aandacht aan besteed.

Werken bij een monobrand betekent tevens brand ambassador zijn. Het draait om het behouden en versterken van de merkidentiteit. Het is daarom belangrijk om productkennis en passie voor het merk te hebben, wat je zal helpen bij storytelling naar de klant toe en het handhaven van de brand guidelines. 

Ontdek in onderstaande video wat Marina’s werk zo bijzonder maakt.

 

 

Sollicitatieprocedure

Enthousiast geworden en jouw cv met foto en motivatie achter gelaten via de sollicitatieknop? Dan ontvang je een ontvangstbevestiging van recruitment. Zij zullen jouw sollicitatie in behandeling nemen. Omdat wij begrijpen dat jij snel reactie wilt krijgen, is ons doel om binnen vijf werkdagen contact op te nemen.

Dit is middels een kort telefonisch interview en/of we plannen een video interview in. Als de eerste indruk goed is, plannen wij een kennismaking met de manager(s). Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij twee referenten op en doen wij de aanvraag van een VOG (Verklaring Omtrent het Gedrag). Ga je op Schiphol werken dan wordt er ook nog een VGB (Verklaring van Geen Bezwaar) aangevraagd.

Is alles positief verlopen en ben jij ook enthousiast? Dan mogen wij jou verwelkomen als nieuwe collega.

 

De monobrands zijn:

 

  • Bottega Veneta
  • Burberry
  • G-Star
  • Balenciaga 
  • Hermès
  • Victoria’s Secret

Werktijden

Onze winkels bevinden zich op vliegvelden en stations, dit brengt ruime openingstijden met zich mee. Sommige winkels gaan al om 3 uur ‘s nachts open en sluiten pas laat op de avond, 365 dagen per jaar. In de praktijk houdt dit in dat je voor elke dienst inzetbaar dient te zijn.

 

OSCAR

OSCAR is ons internationale serviceprogramma voor verkoop personeel. Dit programma beschrijft het gehele verkoopproces met de klant, vanaf de begroeting tot en met het verlaten van de winkel. OSCAR wordt in al onze winkels ingezet om passagiers een buitengewone service- en winkelervaring te bieden. Het is ons handelsmerk van de expertise van het verkoopteam en ons onderscheidend vermogen.

OSCAR staat voor Open, Smile, Consider, Assist en Recognise

Gedurende je loopbaan bij Lagardère word je begeleid in het gebruik van OSCAR door onze in-house trainster en uiteraard ook door jouw teammanager.

Maak kennis met onze medewerkers! 

Mitchell de Groot

Teammanager
G-Star

(Klik voor meer informatie)

TinTin Chan

Lounge Manager
 Vertrekhal 2

(Klik voor meer informatie)

Caroline den Heijer

Verkoopmedewerker
Hermès

(Klik voor meer informatie)

Onze vacatures

Verkoopmedewerker G-Star

Schiphol Airport (Amsterdam)
Uiterste datum 16-10-2024


Op dit moment zijn er geen vacatures
Op dit moment zijn er geen vacatures
Op dit moment zijn er geen vacatures
Op dit moment zijn er geen vacatures

Verkoopmedewerker Hermès

Schiphol Airport (Amsterdam)
Uiterste datum 30-10-2024


Op dit moment zijn er geen vacatures
Op dit moment zijn er geen vacatures
Op dit moment zijn er geen vacatures
Op dit moment zijn er geen vacatures

Privacy statement - Cookiebeleid